نگاه کن! که نگاهت روایت فتح است

سلام راوی مجنون...
نگاه کن! که نگاهت روایت فتح است

درون من برهوتی است از حقیقت دور




کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

خسته و خفه شدن هایم ...!

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ب.ظ

بسم الله..!

خسته شده ام..!

از این صداهای خفه در دلم..!

از این ندانم کاری ها..!

از این ناخدای بی ایمانی که کشتی را روی آبها رها کرده است و مشغول دیدبانی نادرست است..!

از این حال خوش لحظه ای و ناخوشی های گاه و بی گاه..!

علامت سوالهای ذهنم که همیشه بی جواب ماندند..!

پنهان بودن و دروغهای دردناک..!

پس تفسیر درست آیه ی همان سوره چه شد؟

و من چکار کردم..

خواستم رها شوم..

ولی اسیر و اسیر تر از گذشته برگشتم..!

+من صلاة لا ترفع..!:(

+ شعبان با تاخیر مبارک..

+به طور شدیدی محتاج دعا هستم...!دعای نجات..


  • ۹۵/۰۲/۲۷
  • گمنام گمنامی

نظرات  (۳)

  • گروه فرهنگی صبح امید
  • برای خفه شدن زوده ولی دود زیاده؟
    پاسخ:
    متاسفانه زمان نمیشناسه..!
    بله زیاد هست..!
    دارم سعی میکنم از بین ببرمشون

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • سلام عزیزم 
    ببخشید بابت تاخیر در پاسخ :)
    من نیز مثل شما مشتاق دیدار ....
    :)
    و مثل همه ی بنده ها 
    ملتمس دعا.....

    اعیاد مبااارک :*
    یا حق ....
    پاسخ:
    سلام عزیزم..!
    این چه حرفیه.!
    +
    ختم به خیر ان شالله دعاهایت..

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • چرا دریچه ی نظرات 
    ده تا در میان باز است خواهر ؟؟؟؟؟
    :/
    :|
    پاسخ:
    خاصیت دریچه همینه دیگه..!
    باید کلی جای بسته باشه که دنبالش بگردی..!:)
    +راستش: اینطوری راحت ترم.>!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی