نگاه کن! که نگاهت روایت فتح است

سلام راوی مجنون...
نگاه کن! که نگاهت روایت فتح است

درون من برهوتی است از حقیقت دور




کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

سرآغاز دیگر

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۸ ق.ظ

بسم الله و لله


نوشتن اینجا دوباره آغاز شد و این آغاز رو به :

انگشتان

ذهنم

دلم...

و تمام کلماتی که قورت داده شده اند تا روز مبادا

تبریک میگم...

از اونجایی که وبلاگ دیگری هم دارم و این چند دستگی ممکنه منجر به دو شخصیتی شدن ِ من بشه احتمالا اونجا رو به اینجا منتقل میکنم !


+حس ِ دین به این صفحه عجیب است..حتی موقع نوشتن هم بوی خاک شلمچه می آید!

  • ۹۷/۰۳/۱۱
  • گمنام گمنامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی