نگاه کن! که نگاهت روایت فتح است

سلام راوی مجنون...
نگاه کن! که نگاهت روایت فتح است

درون من برهوتی است از حقیقت دور




کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

همه برای تو...خودِخودت..!(پست ثابت)

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۳۷ ب.ظ





وَ سَخَّرَ لَکُم ما فِی السّمواتِ وَ ما فِی الاَرضِ جمیعاً مِنهُ
همه برای تو؛
تو برای که؟!
تو برای چه؟!

-----------------



همان سوالهایی که همیشه ذهنم را درگیر خودش کرده است..!

برای چه!برای که؟نمیدانم..!

گاهی آنقدر سوال های جورواجور در ذهنم میگذرد

که هرکدام گم می شود!و بی جواب می ماند..!تاآخر شب ها امانم را بگیرد..!

دوباره به سرم زد که برایشان کاری کنم..!

تابستان هم اتفاقا عجیب دلم میخواست!

ولی مدت انقضایش زود رسید..!

خیلی زود..!جاده ی نَفس را آخر با ماشین رفته بودم

نه پیاده برای سرکوبش..!

برای له کردنش..!

و او افسار گسیخته تر از قبل و بی توجه به مکان ملکوتی یک هفته قبلش ..!

می دوید ..!من هم تابع ..!

دوباره و چندباره قصد کاری دارم برایشان.!

از سخنهای شیرین استاد گرفته تا همان حرفهای مثلا دانایانه خودم..!

اول کارش را همچون شهیداحمدرضا میگویم:رضوان الله..!

آری رضایت خدا و بس..!

دلم آنقدر گمنامی میخواهد که غربت را به معنای واقعی حس کنم..!گوشه ای اش..!

مثلا اینکه بنویسم و فکر زیبایی برای خواننده اش باشم..! و لدنیا! پس فی الحال جنگی بین نفس و خودم است..!

مثلا اینکه فکر زیبایی اش باشم و همان رنگ های جوراجور..!یا عکس های از جنس هنر اسمان..!

و لدنیا..!

اینجا می نویسم..به زبان خودم و برای خود خودش!

وللــه!

و ازآنجا که نَفس کمین می کند در همین حوالی..!پیچیده و رمز دار می گویم..!

دلی است..!

خواننده ای می پرسد:

اگر رمز دار چرا اینجا..چرا عموم..؟

می گویم:

می نویسم در خصوصی ترین ها..!در دفترهایی بسیار بی شمار ناتمام..!

با حرفهای مختلف..!

ولی اینجا نوشتم..!

یک راه مهار نفس است!میدانم شاید برای خیلی ها دلیل واضحی نباشد..!

ولی خدمتتان عرض کنم این هم از همان رمز دارهاست..!:)

اگر ساده ترش بگویم.!

تایپ کردن حرف هایم را بیشتر و بیشتر و بهتر و بهتر به جا می گذارد..!

از کیبورد گوشی و انگشت درد هایش..

وخودکار های متفاوت و گاه و بی گاه جوهرهایشان..!

 بازهم قضاوت را بسپارید به خدا!

ولله..!

-----------------


همیشه در صدد درمان دلتنگی نباشیم،

عسی أن تکرهوا شیئاً و هو خیر لکم...

-------------------

التماس دعا

به تاریخ "دوازدهم فروردین نود و پنج.."

پست ثابت گردید..

امکان اضافه شدن گاهی گاهی وجود دارد...

جای باز نظرات اینجاست:)فقط و فقط..!

البته اگر جایی را نیز یافتید بی دقتی ما را ببخشید:)

-------------

نسال الله توفیق شهادت

---------


  • ۹۵/۰۱/۱۲
  • گمنام گمنامی

نظرات  (۲)

کلا بگم که گمنامی بهترین حالت زندگیه و بهترین حالت مرگه ...

http://khabis.ir
رجب شما هم پر از عشق

_آرامش خاصی دارد، وبلاگتان_ 

در پناه حق
پاسخ:
ممنون از دعای خوبت نیلوفری جان..!
-------
لحظاتت پر از آرامش..:*
---------
حق یارت..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی